Monday, May 9, 2011

Un mp3 player cam scump

Primul meu ios a fost 4.0,era cam cel mai recent.Tot atunci am facut prima greseala,un restore la iphone din itunes
Pentru cei ce zic ca nu inteleg cum poti sa dai restore,update,etc etc etc este foarte simplu,ca utilizator nou de iphone nu sti repercusiunile unei astfel de actiuni,esti obisnuit cu telefonul tau cu windows mobile sau symbian pe care daca ai vro problema dai un full reset fara nici o alta repercusiune
Pe iphone daca dai un master reset si ai un telefon cu jailbreak pierzi jailbreak-ul
Deci la nici 2 zile de cand am primit telefonul am dat un restore pentru ca aveam o pb la telefon si aveam crash la springboard fapt care a dus la un restore din itunes si la blocat telefonul(baseband-prescurtare bb-5.14.02)tot atunci am inceput sa caut pe net ce inseamna jailbreak si unlock pentru iphone
Tutoriale in romana nu am gasit deci am ajuns pe situri si bloguri de afara unde intr-un final am dat de redmondpie si blog.iphone-dev
Ceea ce scriu pe site sunt preluari de la ei,cu completari (in ultimele 3 luni cred ca am instalat ios-uri pe telefon cat pentru un centru de deblocari,in curiozitatea mea de a vedea cum se face,cu care merge mai bine,ce aplicatii merg pe ios3 ce aplicatii nu merg pe ios
Iphone 3g cu ios 4.1 si BB 5.14.02- nici nu stiam ce inseamna BB la acea vreme(aproximativ octombrie 2010)
Am inceput cautarile si primele rezultate au fost ca am telefonul blocat,ii pot face jailbreak dar nu si unlock
Primul meu jailbreak a fost cu redsnow iar telefonul timp de mai mult de 3 saptamani a fost un mp3 player cam scump

No comments:

Post a Comment