Monday, May 9, 2011

De ce?

Salut.
Ma numesc George(geo pe scurt)si am facut acest blog pentru ca nu am gasit ce cautam in domeniul iphone pe plaiurile noastre mioritice sau ceea ce am gasit au fost......
Bine ca ma descurc cu engleza si ca ma inteleg bine cu google search:)
Prima intalnire cu un iphone a fost acum 2 sau 3 ani si nu mi-a placut.Am fost un fan inrait telefon cu windows mobile mult timp,chestia numita iphone mi se parea groaznica,cum sa te descurci cu un telefon fara betisor,oribil..touch screen realizat pentru deget-iach
Anul trecut un amic si-a luat un iphone3 si am mai avut o serie de intalniri cu aceasta tehnologie care nu mi s-a mai parut asa scarboasa(mai evoluasem si eu putin)
La scurt timp mi s-a pus o intrebare-ce cadou vreau de ziua mea-iar una din optiuni era un iphone,am ales iphone zicand ca daca nu ma descurc cu el il vand si imi iau altceva
Dupa indelungi asteptari a venit si cadoul mult asteptat,un iphone 3g sh,in conditie extraordinara,ca nou
De atunci am inceput o calatorie in lumea iphone cu multe peripetii-primele 3 saptamani am folosit telefonul pe post de mp3 player pentru ca il blocasem,am o mancarime cand am un lucru nou sa il gadil pana cand aflu cam tot ce se poate despre el iar apoi il abandonez(inca nu m-am plictisit de iphone)
Am facut multe prostii dar am invatat si multe(legat de blocat/deblocat)referitoare la iphone.Sper ca pe viitor sa achizitionez un 3gs sau un 4 pentru a vedea cum se poate bloca  (nu mai fac greseala asta)debloca si ce aplicatii merg cel mai bine.Cu toate ca la un iphone 3gs sau iphone 4 nu o sa mai fie probleme cum sunt la iphone 3g legate de sistem de operare
Pe acest blog voi publica tutoriale despre cum sa faci jailbreak la un 3g,ce ios sa folosesti,aplicatii(inclusiv .deb files)si unde putem gasii aplicatiile

Telefonul meu a venit cu 4.0,cum nu stiam eu prea multe la momentul respectiv doar am bagat cartela in telefon,am vazut ca merge si am fost fericit
Cand am vazut prima data mesajul We apologize for the inconvenience but springboard has crashed.mobilesubstrate/did not/cause this problem: it has protected you from it.your device is now running in safe mode. All extensions that support this safety system are disabled.Reboot (or restart springboard) to return to normal mode. to return to this dialog touch the status bar. habar nu aveam ce inseamna,am zis ca s-a blocat si cere un restart,ii dau restart si totu e ok,si de atunci am inceput sa invat ce inseamna iphone,ios jailbreak

1 comment:

  1. o initiativa de laudat. la mai mare :)

    ReplyDelete